Zamieszczone przez sponspm
Największy realny przebieg
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez JerzyM73Zamieszczone przez sponspmRejestracja 14.01.2014, przebieg prawie 80 tys. Generalnie wszystko ok, po za jedną "małą" przygodą przy 72 tys. w postaci pękającej rolki napinającej pasek. Rolka wymieniona na gwarancji. Wymieniona również pompa wody. W mojej opinii trochę za mały przebieg na taką przygodę, ale ogólnie z samochodu jestem nadal zadowolony.Była: Octavia 2 Ambietne Combi 1.9 TDI + dodatki
Jest: Octavia 3 Elegance Combi 2.0 TDI 4x4 + dodatki
Komentarz
-
-
Koledzy to jest nic. Moje auto odebrane w lutym 2014 nalatane 84000km. Po 30000km wymiana głowicy silnika . Zużycie oleju 0,7l/4000km. Założona głowica podobno po modyfikacji gniazd zaworowych i nie wiem co to zużycie oleju.
Poza tym wkurza mnie skrzynia: terkotanie, trzaski, biegi wchodzą kiepsko jak na nowe auto, szybka redukcja wykluczona. Po 4000km dobili klimę bo piszczał zawór rozprężny jak wściekły. Szyba przednia jest z chińskiego plastiku, porysowana przez pióra wycieraczek :roll: i spiaskowana. Czy wy też tak macie?
W sumie to tyle.
Pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bob0309Szyba przednia jest z chińskiego plastiku, porysowana przez pióra wycieraczek i spiaskowana. Czy wy też tak macie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MFZamieszczone przez bob0309Szyba przednia jest z chińskiego plastiku, porysowana przez pióra wycieraczek i spiaskowana. Czy wy też tak macie?
Komentarz
-
-
Odbiór wozidła 31.12.2013 - ależ ten czas zapiernicza....
Obecny przebieg 60.070 - problemów żadnych, ale
- od zakupu nie działało pokrętło w kierownicy po prawej stronie, wymienione przy okazji przeglądu...
- akcja serwisowa związana z poprawieniem parametrów spalania (przy okazji przeglądu w 2014 roku) - i tu się zastanawiam, czy volkswagen już wtedy nie przygotowywał się do afery z silnikami diesla. Choć po numerze VIN ta afera mnie nie dotyczy...
Komentarz
-
-
Ja odebrałem w pażdzierniku 2013 i jak na razie wszystko chodzi , jedynie sprzęgło sobie częsciej terkocze i klima latem głośniej wyje (ale dobrze chłodzi). I jeszcze jedno spostrzeżenie , od miesiąca tankuje wyłącznie benzynę 98 oc i auto nie to samo tj. o wiele lepiej się zbiera i mniej pali i to około 0,7l. Tankujcie lepsze paliwo!!!!!
[ Dodano: Sob 05 Gru, 15 17:01 ]
Na liczniku obecnie 43tyś.
Komentarz
-
-
Ja odebrałem w Styczniu 2014 przebieg 22 tyś km i wymienione sprzęgło, trójnik w układzie chłodzenia bo przeciekał. Obecnie czekam na drugą wymianę sprzęgła, czekam też na wymianę dźwigni hamulca ręcznego. Poza tym skrzypi zawieszenie jak stara kanapa, klimatyzacja buczy, i ponownie zaczyna ubywać płynu chłodzącego.Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ŁabikJa odebrałem w Styczniu 2014 przebieg 22 tyś km i wymienione sprzęgło, trójnik w układzie chłodzenia bo przeciekał. Obecnie czekam na drugą wymianę sprzęgła, czekam też na wymianę dźwigni hamulca ręcznego. Poza tym skrzypi zawieszenie jak stara kanapa, klimatyzacja buczy, i ponownie zaczyna ubywać płynu chłodzącego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BravaisOctavia III - służbowa, odebrana w kwietniu z przebiegiem 115km - w tej chwili 45k km i już po wymianie czujnika ciśnienia oleju, amortyzatorów z przodu i czekam na wymianę paska zębatego, bo piszczy jak cholera. W dodatku pije olej w ilości ok 0,5l / 3000 km
Poprawiając twój wpis - piszczy jak już pasek wielokolorowy , a nie zębaty (zębaty masz tylko w rozrządzie)
Nie bierz tej uwagi do siebie - po prostu pracuję w branży pasów i jestem na to wyczulony :-)O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JerzyM73
Nie bierz tej uwagi do siebie - po prostu pracuję w branży pasów i jestem na to wyczulony :-)
Aż tak technologia poszła do przodu?
U nas pracuje na sucho ale w Fordowskich EcoBoostach podobno jest pasek pracujący w oleju....algi
O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY
Komentarz
-
-
algi, BMW oleju w skrzyniach tez nie zmienia, a producent skrzyni firma ZF mowi o wymianie co 60kkm :lol:
Wiec moze warto sprawdzic co mowi producent paska o jego wymianie w silniku CHPA, a nie liczyc na to, ze jest wieczny i wytrzyma 200kkm, czyli czesto 20 lat w aucie :twisted:
Nie mozna wierzyc bezkrytycznie we wszystko co sobie ostatnio producenci wymyslili, bo im zalezy na obrocie nowymi wozami, wiec im szybciej ten sie rozpadnie tym szybciej kupi sie nowy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftalgi, BMW oleju w skrzyniach tez nie zmienia, a producent skrzyni firma ZF mowi o wymianie co 60kkm :lol:
Wiec moze warto sprawdzic co mowi producent paska o jego wymianie w silniku CHPA, a nie liczyc na to, ze jest wieczny i wytrzyma 200kkm, czyli czesto 20 lat w aucie :twisted:
ContiTech?algi
O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftalgi, BMW oleju w skrzyniach tez nie zmienia, a producent skrzyni firma ZF mowi o wymianie co 60kkm :lol:
Jak jej już nie ma to zalecają wymianę oleju jak i filtra który jest wbudowany w miskę olejową tak żeby było taniej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez algiTo teraz pytanie: kto jest producentem paska rozrządu do CHPA ?
ContiTech?
dayco
albo
gateskliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz